۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

سردار يوسفعليزاده:

كساني كه نظر شوراي نگهبان را تمكين نكنند مفسد في الارض هستند

كساني كه نظر شوراي نگهبان را تمكين نكنند مفسد في الارض هستند

بجنورد - خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالي با يادآوري بيانات امام راحل(ره) گفت: كساني كه نظر شوراي نگهبان را در زمينه تاييد و يا رد صلاحيت ها تمكين نكنند؛ مفسد في الارض هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسينعلي يوسفعليزاده صبح چهارشنبه در نشست خبري به مناسبت گراميداشت فتح خرمشهر، روز سوم خرداد را نماد ايستادگي، مقاومت، دليري و پايمردي ملت بزرگ ايران در برابر دشمن تا بن دندان مسلح دانست.

وي با بيان اينكه سوم خرداد تا ابد در تاريخ ايران و كارنامه مردم مسلمان اين كشور باقي خواهد ماند، اظهار داشت: اين روز همانند خورشيدي تابناك در كارنامه نظام اسلامي براي هميشه تاريخ خواهد درخشيد.

سردار يوسفعليزاده اضافه كرد: فتح خرمشهر فرمول هميشگي پيروزي خون بر شمشير را اثبات نمود و منطق راستين پيروزي حق بر باطل را در چشم جهانيان متجلي كرد.

وي اين پيروزي بزرگ را نتيجه استقامت و پايمردي مردم، نقش بي بديل ولايت فقيه، پشتيباني امت حزب الله از رهبري نظام و ايمان و معنويت مردم ايران اسلامي ذكر كرد.

اين مسئول تصريح كرد: در فتح خرمشهر دست امداد غيبي رزمندگان اسلام را ياري داد و آنها اثبات كردند كه با فتح قلل رفيع معنويت و انسانيت، هيچ دشمني را ياراي مقاومت در برابر آنها نخواهد بود.

وي در ادامه در مورد هدف گراميداشت سوم خرداد پس از گذشت بيش از 30 سال از اين حماسه بزرگ اظهار داشت: در فتح خرمشهر رزمندگان سپاه اسلام با منطق معنويت و پيروي از ولايت اين پيروزي بزرگ را خلق كردند و در حال حاضر نيز گراميداشت اين روز، اين مسئله را نشان مي دهد كه مردم ايران در حال حاضر نيز با تبعيت از ولايت فقيه، حماسه اي سياسي و اقتصادي خلق خواهند كرد.

سپاه چشم بيدار و بازوي توانمند نظام اسلامي است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالي در ادامه با اشاره به انتخابات پيش رو، خلق حماسه سياسي را در گرو مشاركت و حضور حداكثري مردم در انتخابات و دقت در نقشه ها و دسايس دشمنان دانست و افزود: دشمنان نظام اسلامي در مرحله اول خواهان برگزاري انتخابات در كشور نيستند و پس از آن نيز تلاش مي كنند حدالامكان انتخابات با حضور شمار كمتري از مردم برگزار شود و در گام سوم هم سعي مي كنند كسي پيروز انتخابات شود كه با آنها هم پيمان باشد.

سردار حسينعلي يوسفعليزاده با بيان اينكه اما ملت ايران با رزمندگان و شهداي فتح خرمشهر پيمان بسته اند و نمي گذارند راه آنان بي رهرو باشد، اظهار داشت: مردم هوشيار و بصير ايران در انتخابات پيش رو با حضور حداكثري خود و انتخاب گزينه اصلح، بار ديگر نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب مي كنند.

وي در ادامه با اشاره به احراز و يا عدم احراز صلاحيت برخي از كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان عنوان كرد: احراز و يا رد صلاحيت نامزدهاي انتخاباتي بر اساس نص صريح قانون و بيانات و رهنمون هاي امام راحل و مقام معظم رهبري انجام شده و تصميم شوراي نگهبان نيز در اين زمينه فصل الخطاب است.

سردار يوسفعليزاده با يادآوري بيانات امام راحل(ره) در زمينه لزوم تمكين كانديداهاي انتخابات از تصميم شوراي نگهبان، گفت: كساني كه نظر شوراي نگهبان را در زمينه تاييد و يا رد صلاحيت ها تمكين نكنند؛ مفسد في الارض هستند.

وي اضافه كرد: كسي كه براي اجراي قانون اساسي داوطلب شده، نبايد مسير قانون ستيزي را پيش گيرد، چرا كه شرط نخست اجراي قانون اساسي، قانون پذيري است.

اين مسئول گفت: البته عدم احراز صلاحيت برخي افراد از جانب شوراي نگهبان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري به معناي عدم صلاحيت آنها در ساير زمينه ها و مشاغل نبوده و اين افراد هر كدام در سمت ها و جايگاه هاي سابق خود مي توانند به مردم و نظام اسلامي خدمت نمايند.

وي در ادامه با بيان اينكه دشمنان نظام اسلامي مي خواهند كساني كه صلاحيت آنها رد شده با نظام تقابل كنند و نهادهاي قانوني را به چالش بكشند، افزود: دوست داران نظام اين مسئله را نهي كرده و به افراد مختلف نصيحت مي كنند كه وارد اين بازي خطرناك كه در واقع بازي در زمين دشمن محسوب مي شود، نشوند.

سردار يوسفعليزاده تصريح كرد: با اين وجود سپاه و بسيج چشم بيدار و بازوي توانمند نظام اسلامي بوده و با تمام توان براي حفاظت از اين نظام و مقابله با دشمنان خارجي و ايادي داخلي آنها در صحنه حضور دارد.

وي اضافه كرد: البته شرايط فعلي امنيتي نيست اما در صورتي كه كشور به سمت امنيتي شدن پيش برود سپاه پاسداران در اوج قدرت و هماهنگي وارد ميدان شده و نقش خود را در تامين امنيت ايفا مي كند.

کد خبر 2060594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha